Oldalak

2016. március 5., szombat

12.rész

                #Viola nézete#

Miután kisírtam magam Armin ölében,felébredtem,és ismét máshol találtam magam.Egy fényes szobában találtam magam,egyedül.A láncok ismét a kezemen és a lábaimon voltak.Nagyon fáradt voltam,és csak feküdtem,feküdtem.Elaludtam.
Mikor felébredtem ,megint egy szobában találtam magam egy egészen kicsi szobában,és sötét volt,vak sötét.Hírtelen mintha valaki elsuhant volna mögöttem,és a kezét a nyakamhoz simította volna.
Az az egy ablak ami aligha volt nyitva becsapódott.Összerezzentem.
-Violaa...-suttogta egy hang
-K-Kiaz?-kérdeztem félve.
-A Boszorkááány...
Körbe-körbe néztem,de senkit nem láttam.Ismét éreztem,hogy az a bizonyos Boszorkány a nyakamon végigsimítja hosszú vékony ujjait.Hírtelen megláttam az alakját.Miss Guffy állt előttem egy éles tőrrel a kezében.Sikítani akartam,mert nagyon félelmetesen nézett ki,de egy hang sem jött ki a torkomon .Az arca ugyan olyan volt,de bőre hófehér,és ahogy egy kis fénysugárba ért,bőre csillogni kezdett.Szája ugyan olyan vérpiros volt ,de fogai fehérek,és szemfogai hosszabbak voltak mint a többi.És ekkor rájöttem,hogy Miss Guffy egy:
-vámpír...-mondtam,de kár volt ,mert egy gúnyos mosollyal,elkezdett futni felém.Én nem tudtam mit csináni,mert le voltam láncolva,és inkább össze húztam magam.Ekkor a nyakamba óriási fájdalmat éreztem,és ismét elájultam.De még mielőtt minden elsötétült volna ,láttam,hogy Armin beront a szobába és felém rohan...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése