Oldalak

2016. március 19., szombat

16.rész

Értetlenül néztük őket,de ők nem mozdultak.Aztán Vince elindult felém,de valamiben orra esett ami pedig nem más volt mint,Antonió lába.Direkt rakta ki elé ,hogy megalázza,és,hogy jót vigyorogjon rajta.Vince  mérgelődve felállt,leporolta magát,és felhúzott a földről és ki taszított az ajtón.Antonió pedig ott maradt a helyén,mintha Amberékkel szövetséges társak lettek volna.

Egy másik szobába mentünk át.A közepén volt egy szék amelett pedig egy lámpa.Vince, leültetett  a székre és magabiztosan állt előttem,Amber pedig hátra kötözte a kezem.Szemétség képpen jól meghúzta a kötelett,én pedig felnyögtem.
-Nos?-kérdezte Vince
-Miket mondott?-folytatta a kérdezősködést Amber,és mind a ketten leültek a velem szemben levő két székre.Én,csak meredtem rájuk,mintha nem magyarul beszélnének,hozzám.
Látszott rajtuk,hogy türelmetlenkednek,de a Boszorkány leintette őket ,hogy higgadjanak le,aztán vészjósló mosollyal hozzám fordult.
-Ezek az idióták-mondta majd Amberékre nézett-azt kérdezik,hogy amikor a király lányaként nevelt,mondott valamit,a Goldensz Warszról??

Elgondolkodtam.Ezért hoztak ide,hogy ezt megkérdezzék??Csak  !1!kérdés miatt???
 De ez a név nem volt ismerős egy kicsit sem.Egyátalán mi ez a Goldensz Warsz?

Mivel nem feleltem a Boszorkány  kérdésére,csak a fejemet ráztam,hogy:nem, Vince felugrott és üvöltözni kezdett:
-Hazudsz!!!-üvöltötte,  majd ,arcon csapott.
Éreztem,hogy valami végig folyik a szám mellett,miközben valami nagyon csíp az arcom másik oldalán.Ijedtemben a szemem becsuktam,amikor Vince felugrott.
Lassan kinyitottam.Vince helyett egy  ideges nagy szörnyet láttam,magam előtt.

                         Hamarosan folytatódik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése