Oldalak

2016. március 14., hétfő

15.rész

Arra ébredtem,hogy a beszűrödő napfény épp a szemre világít,így nagy nehezen félig csukott szemmel felültem.Kicsit megijedtem,hogy ül mellettem valaki,de mikor megbizonyosodtam róla,hogy Antonió megnyugodtam.
-szia-mondta Antonió,nézve a szemközti falat -téged mióta tartanak fogságban?
-igazából,nem tudom,folyamatosan minden helyszínen elájultam,és más-más helyszíneken ébredtem.-mondtam majd sóhajtottam eggyet.
-Miért fogtak el?-kérdezte Antonió
-sajnálatos módon azt sem tudom,az életem nagyon furán alakult.
-hogy érted ez?
És akkor elmondtam neki,hogy mi történt velem ezidáig.Meséltem Gelfredről,a hadverérről,a Démonról,Vincéről és Arminról is.
Ja meg Charlotte-ot is megemlítettem,ahogy ,,megnyomta az  ,,az"szócskát.
-Fura-szólalt meg ismét-pedig semmi fontos ismerősöd,vagy családi háttered van,de mégis valamiért fontos vagy.
Én csak bólogattam.Ekkor, azonban berontott a szobába a Boszorkány,Amber,és .......Vince.

Nem értettem őket,nem voltak megbilincselve és széles gúnyos vigyor volt az arcukon.Csak a Boszorkány volt komoly.Néztük őket Antonióval,de csak bevonultak a szobába és a szemközti falnak neki,támaszkodtak.

                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése